• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 06 / 02

چه رنگ لباسی به پوست شما می آید؟

رنگ های پاستیلی و ملیح

کاریسا روزاریو مدل معروف در این عکس لباسی به رنگ جذاب صورتی چرک به تن دارد. در این عکس ایده اعمال شده، پوشیدن لباس هایی به رنگی چند درجه روشن تر از رنگ پوست است چرا که هر رنگ تیره تری از میزان جذابیت ظاهرتان کم می کند.

چه رنگ لباسی به پوستتان می آید، کاریسا روزاریو

آیا می دانید که چرا «ناوئمی کمپل» در لباس سفید می درخشد؟

چه رنگ لباسی به پوستتان می آید، ناوئمی کمپل

و یا چرا «آن هاثوی» معمولا از پوشیدن لباس هایی به رنگ های پاستیلی پرهیز کرده و اغلب رنگ های تیره به تن می کند؟ برخی رنگ ها باعث می شوند ما رنگ پریده به نظر برسیم، و برخی باعث می شوند ظاهری فریبنده داشته، و بعضی نیز ظاهر ناخوشایندی به ما می دهند. آیا علت را می دانید؟ خب، در واقع از علل آن این است که رنگ پوست شما در بهتر دیده شدن لباستان نقش بسزایی ایفا می کند.

تناسب رنگ پوست و لباس، آن هاثوی

رنگ پوست می تواند تون گرم (زمینه زرد و یا زیتونی) و یا تون سرد (زمینه صورتی و آبی) داشته باشد. البته برخی افراد خوش شانس دارای پوستی با تون خنثی بوده که در این صورت می توانند هم لباس هایی با رنگ های سرد و هم گرم به تن کنند. البته تعداد انگشت شماری از رنگ ها نیز وجود دارند که با هر رنگ پوستی سازگار بوده مثل: قرمز روشن، صورتی کم رنگ، آبی سیر، و بادمجانی.

چه رنگی هایی بپوشیم و چه رنگ هایی نپوشیم؟

پوست های روشن

بهترین انتخاب رنگ لباس، رنگ هایی هستند که کاملا با تون رنگ پوست شما در تضاد باشند. این انتخاب باعث می شود به ظاهر و البته پوششتان کمی رنگ ببخشید. رنگ های تیره تری مثل قهوه ای، شرابی، خاکستری و آبی کاربنی انتخاب های ایده الی برای افرادی با چنین رنگ پوستی است. توصیه می کنیم از رنگ های پاستیلی و یا رنگ های ملایم، زیاد استفاده نکنید چرا که این رنگ ها ظاهر بی روحی به شما می دهند.

پوست هایی با زمینه زیتونی

اگر رنگ پوستی نه خیلی سفید، متعادل و با زمینه زیتونی دارید، به طوری که در مقابل آفتاب، بیشتر به جای قرمز شدن برنزه می شوید، رنگ پوستی گرم دارید، که نسبت به افرادی با پوست کاملا روشن، رنگ پوست شما با رنگ های بیشتری سازگاری دارد. برای ایجاد کنتراست به ظاهر خود، بهتر است لباس هایی با رنگ هایی کمی تیره تر و یا روشن تر از پوست خود بپوشید. از پوشیدن لباس هایی به رنگ های سبز و زرد پرهیز کنید-این رنگ ها به تون رنگ پوست شما بسیار نزدیک هستند.

پوست های تیره

محافظه کارانه ترین رنگ برای افرادی با پوست تیره، رنگ سفید است، اما اگر تمایل دارید از رنگ دیگری استفاده کنید، توصیه ما طیف های روشن بنفش، صورتی، گلبهی، پرتقالی، زرد و سبز است که به ظاهر شما جلوه می دهند. از پوشیدن لباس های قهوه ای پرهیز کنید، این رنگ درست مثل رنگ پاستیلی برای سفید پوستان، باعث بی روح شدن چهره تان می شود، قهوه به اندازه کافی کنتراست ایجاد نکرده و از میزان زیبایی شما می کاهد.

ترجمه: آتنا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید